Hoe plaats ik een bestelling?
Je kunt producten in je digitale winkelwagen plaatsen. Daarna kun je deze als gast of met een account bestellen en afrekenen. Ook kun je telefonisch of per e-mail een bestelling plaatsen. Onze klantenservicemedewerkers zullen je dan een betaallink toesturen.
Ik woon in het buitenland. Kan ik dan ook bij jullie bestellen?
Wanneer je je pakketje buiten de standaard landen in onze webshop wenst te laten bezorgen, kun je een offerteaanvraag doen.
Onze klantenservice zoekt vervolgens uit met welke vervoerder het betreffende artikel verzonden kan worden en wat de verzendkosten hiervoor zullen zijn. Daarna ontvang je van hen een offerte met de totale verzendkosten en lokale btw.
Als het maatwerk betreft, dien je de offerte digitaal te ondertekenen. De betaling kan worden voldaan met een betaallink.
Zodra wij de betaling hebben ontvangen, nemen wij je bestelling in behandeling. Je bestelling zal zo snel mogelijk door een lokale vervoerder worden afgeleverd.
Wanneer binnen zeven werkdagen geen betaling is ontvangen, gaan wij ervan uit dat de betaling niet meer binnen zal komen en komt de order te vervallen.
Kan ik een product afhalen?
Afhankelijk van het artikel en de gekozen betaalwijze kun je tijdens het bestelproces kiezen voor afhalen. Jouw bestelling zal dan zo snel mogelijk worden klaargelegd in onze winkel.
Zodra de bestelling voor je klaarligt, ontvang je van ons een afhaalbevestiging.
Houd er rekening mee dat je je moet legitimeren bij het afhalen van de bestelling.